31 Ocak 2015 Cumartesi

Fıstık gibiyiz

Selammm,

Farkında mısınız bilmiyorum ama ne zaman havayı güzel görüp üzerime renkli bir şeyler geçirsem enerjim bir anda değişiyor. Belki de güne en sevdiğimiz insanlarla başlamanın ve bir arada olmanın verdiği sinerji bu. Yine bir yerlere telaş halindeyken hızlıca bir post ile size keyifli bir hafta sonu dilemekten başka seçeneğim yok.




Bugün de her zaman karşımıza çıkan muhteşem ikili Boyfriend jean ve basic salaş bir t-shirt ile güne başladım. Amacım fıstık yeşili kabanımı ön plana çıkarmak. Havaların eserekli olduğu günler benim de ruhuma yansıyor feminen ve maskülen arasındaki gelgitlerden ben de nasibimi alıyorum böylece. Sivri mini topuk bootielerimle stilimi tamamlıyorum.


Jean Zara 
T-Shirt Top Shop 
Ayakkabı ve çanta Meche Butik 


Bu fotoğrafta bana suratsız diyenlere gelsin:)))  Herkese fıstık gibi  haftasonu diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder