28 Ocak 2015 Çarşamba

Öptüm Bye

Selam ben geldim, fazla kalamayacağım hemen çıkmam lazım. Bugün yetişmem gereken 3 tane çok önemli sınavım var ve açık söylemek gerekirse ben hiç birine çalışmadım. Bir an önce yazımı hazırlayıp okula çıkmam için çok az bir zamanım var. Ve bu durum bizim ekibi bir hayli kızdırıyor çünkü çekim esnasında her zaman ki gibi yerinde duramayan bir Melike var.












Bugün, kırık beyaz basic kazak ve bu sezon tüm markaların koleksiyonlarında görmeye alıştığımız mum deri pantolonumu giydim. Hızlıca hazırlanmak zorunda olduğumdan biraz kolaya kaçtığım söylenebilir. Ama her kadının dolabında olması gereken en özel parçalardan biri olan trençkotumla anında elegan bir stil yakaladığımı düşünüyorum. Herkese keyifli günler, bugün önemli bir gün öptüm bye...

                                                                         Kazak  @mechebutik
                                         Pantolon @mechebutik
                                          Trençkot @zara 
                                  Ayakkabı ve çanta @mechebutik






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder